Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
09-06-08, 01:02 #6Hildemor Gjest
Hei

Jeg forstår at du er urolig - dette kom tydelig litt brått på deg, i og med at du forventet operasjonen på et senere tidspunkt. Det er synd at du ikke har fått mer informasjon enn det du sitter på. Det er vel en grunn til at operasjon nå skal gjennomføres. Om det er knuter, eller at de ikke får kontroll på det høye med Neo eller hva det måtte være.
Jeg har selv hatt sykdommen, men er ikke operert. Jeg har tatt radioaktivt jod, men utfallet er jo som regel det samme. En ikke-fungerende kjertel og livslang behandling med Levaxin.
Livet etter radioaktivt jod bød på lavt stoffskifte med energiløshet og noe vektoppgang. Det fikk jeg imidlertid bort igjen, når jeg orket og aktivisere meg igjen.
Jeg bruker da Levaxin og det har vært mye dosering opp og ned, med symptomer på både høyt og lavt. Stabilt har det ikke blitt. Men du er ikke meg og derfor er det umulig og si hvordan din fremtid blir med en ikke-fungerende kjertel. Du må rett og slett bare ta ting som de kommer.
Vektoppgang er det en del som opplever - så det kan du jo i utgangspunktet være oppmerksom på. Dvs passe på kostholdet ditt og holde deg i aktivitet når du har ork til det.
Lykke til med operasjonen

Svar med sitat
Bokmerker