Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
05-06-08, 05:07 #2
Øv din stakkel.... nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg hørte om at en bestemt speciallæge har et godt rygte, og at en del "stofskifte-hypokondere", "stofskifte-invalider" eller "stofskifte-vrag" har oplevet et gennembrud i behandlingen af dem i "systemet" efter at have konsulteret ham. Han hedder Hans Perrild, Speciallæge i medicinsk endokrinologi, Studiestræde 51, 1554 København V, Tlf: 33124001, Ma.-To. 11.30-14.30 . Han er overlæge på Bispebjerg Hospital. Han har ikke overenskomst med sygesikringen og man skal selv betale.... men sådant et gennembrud er jo ubetaleligt. Specielt hvis man bliver guidet videre i behandlingen til de rette læger.
For jo, der findes rette og "forkerte" endokrinologer i Danmark, hvor de fleste speciallæger i endokrinologi er sygeligt optagede af diabetes og ikke mener, at andre stofskiftesygdomme kan være lige så vigtige eller vigtigere. Kommer man ud for sådan en "diabetes-olog" kan det være en affære som det du beskriver.
Jeg ville være glad for, hvis du gider sende mig en Privat Melding eller mail med navnet på den "endokrinolog" du har været hos og som mener at antistof=19000 er o.k. Sådanne slagtere skal der advares om og jeg skal nok sende diskrete advarsler ud i DK, uden overhovedet at indblande dig.
Mange gode hilsner og godberdrings kram.
NB!! Hmmm...kom lige i tanker om, at her er vist nok en anden tilmeldt fra Danmark, der HAR været hos denne læge. Jeg tror, at der var noget med, at denne danske tilmeldte havde kun positive indtryk af denne kontakt. Jeg prøver at finde ud af (huske), hvem det var og vender tilbage med brugernavnet... i morgen. Vi kan kontakte hinanden via Private Meldinger så du kunne selv skrive til hende og spørge...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker