Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Threaded View
-
29-05-08, 21:55 #7
Stemmer det at Ferritin-prøven burde ligge på et høyt nivå når man har lavt stoffskifte ? Eller var det B-12 ? B-12 ligger bare på 270 og jeg har hatt den på 450 sist jeg målte. Merkelig at det har gått så ned på bare noen måneder.. Har startet på B-12 tabl. nå nylig- IGJEN :-/
Mener å huske at min Ferritin ikke har vært så dårlig som den er nå. Den ligger på 30 og jeg tror jeg har hatt den opp i 60-70 sist jeg målte..
Jern i blodet mitt ligger på 17,6. Litt over ett år siden jeg hadde lite jern i blodet.
Foressten, jeg var på ultralyd med kjertelen og det de kalte.... glemt ordet, de gikk over med laser iallefall og jeg lå på en benk under hele undersøkelsen. Uansett. Ved laserundersøkelsen av kjertelen fikk jeg høre at jeg skulle ha kuttet ut Levaxin i 2 uker før jeg kom på undersøkelsen . Gjett om jeg ble irritert på legen min etter det! Ingen hadde sagt det til meg. Har hørt at man også skal gradvis nedtrappe på medisinene om man skal noe slikt fordi kroppen ikke har godt av hurtige forandringer. Var enda godt jeg skulle til ultralyd samme dagen, for undersøkelsen hadde visst ikke noe for seg når jeg ikke hadde kuttet Levaxinen litt før.
Er veldig spent på prøvene derfra (:Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker