Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
25-05-08, 11:03 #6
Skremselspropaganda.
Det er det værste jeg vet ! Jeg tolker det umiddelbart som at folk enten er kjøpt og betalt eller at de er fordomsfulle av en eller annen art.
Uansett er det over og ut og kroken på døra for slikt.
Fordommsfullehet er ensporehet og ikke brukbart å ha med seg i en utredning som kan ta mange personlige retninger.
Grisen har ingen zonoser.
Den har ingen kjente sykdommer som smitter mennesket.
Flere bovine arter har det, feks. CFJ og skrapesyke.
Enda bruker vi mat fra disse dyrearter som ikke er varmebehandlet.
Spekeskinke er jo mat fra gris som ikke er varmebehandlet og den går jo ned uten at noen blir syke.
Skulle man ikke kunne spise noen milligram fra den delen av dyret som er gunstig for oss ?
Dette mener jeg er en fordomsfull og tullete argumentasjon av verste sort !
Armour lages av frysetørrede grisekjertler av utvalgte dyr.
Det stilles strege krav til dyrehelse - de må feks aldri få legebehandling.
Så er fremstillingsprosessen etterhvert så avansert at alt vev fra kjertelen er borte.
Det vil si at det er ikke noe gris igjen der - bare hormoner og deres nødvendige bindingsproteiner.
Jeg mener også at folk som sitter i en fagrolle og som har stor innflytelse på andre mennesker må sette seg inn i hva de uttaler seg om !
Jeg kan berolige deg med at ingen har død av Armour !
Armourliknende medikamenter var jo enerådende i 100 år før man i 1970 fant ut an man kunne produsere kunstige molekylære former som liknet på menneskelige hormoner.
Levaxin er en hormonhermer.
Den er kunstig produsert og er i et microskop helt lik. (det er en Rolex fra Taiwan også, men er den like god?)
Mange kan bruke den - mange kan omsette den til brukbare stoffskiftehormoner.
Men ikke alle.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Av Daffy i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 7Siste melding: 29-12-09, 18:16 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Hvor mye levaxin tar dere?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-10-07, 10:47 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat

Bokmerker