Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: "Ufarlig" dose kortison?
Threaded View
-
23-05-08, 21:33 #13
Gunnda - har du hodet på rett plass, for det har nemlig ikke jeg ;-)
Blir så forvirret... Og så attpåtil med den dårlige tenke-evnen som utgangspunkt...
Jeg leste anitab sin tråd i går, ja i alle fall skummet gjennom for å oppdatere meg igjen, husker jo ikke fra morgen til middag. Det var vel kanskje der det stod noe om det du nevner. Men kom det fram noe sikkert? Tror ikke det... ikke som jeg så... Men jeg forstår altså ikke. Den mengden som det står - 200 mg binyre-ekstrakt. Er ikke det rent ekstrakt da? Er da "annet" kortison konsentrert?
Ja, ja, ikke vet jeg. Kjenner ikke noe av det i alle fall, tror jeg...
Når du snakker om at 5 mg gir liten virkning, snakker du da om syntetisk kortison, så som Prednisolon?
Vi produserer 20 mg? Men det må da være naturlig kortison? Blir det det samme som hydrokortison og som Nora mener tilsvarer 5 mg Prednisolon? Ja, altså nå husker jeg ikke forskjell på hydrokortison og fysiologisk kortisol.
(Sorry, burde kanskje vite mer om dette enn jeg gjør nå, hodet er bare så absolutt ikke med meg. Må jo ha fått hjernesvinn eller noe.... :( )"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker