Legen min var optimistisk. Hun trodde nok det at jeg bare hadde trengt at kroppen skulle komme i gjenge igjen! For når jeg var på Haukeland og tok blodprøver 6. mai så var jeg helt normal!! Fikk da en type kombinasjonsbehandling, en medisin for høyt stoffskifte og en for lavt. Dette for at kjertelen min ikke skulle produsere noe som helst selv. Medisinen for lavt stoffskifte er egentlig bare et naturlig hormon som de med lavt stoffskifte mangler. Poenget er at han spesialisten jeg var til (endokrinologen eller endoen) sa til studentene at det IKKE var farlig å være gravid med mindre man hadde alvorlig Graves, det er da ikke sikkert at jeg har denne sykdommen og har jeg det så er den i alle fall ikke alvorlig, men at jeg kunne ikke gå på kombinasjonsbehandlingen. Sluttet derfor for medisinen for lavt stoffskifte i går og fortalte dette til legene min. Hun var ikke sikker så hun ringte vakthavende endo på Haukeland og fikk der beskjed om at jeg kunne bare gå på kombinasjonsbehandling, men jeg måtte endre høyt stoffskiftemedisin til et annet merke.. Dette derimot fikk legen min IKKE lov til å skrive ut, han skulle selv ringe meg i dag for å få meg inn på en time på Haukeland i morgen.. sukk.. Greit å få oppfølging da, men hadde vært greit om de var enige også! Sjekket litt på nettet angående sånn kombinasjonsbehandling i går og jammen skal jeg ta med meg de artiklene i morgen! For med denne behandlingen så holder de meg på jevn dose medisin i stedenfor å senke den når jeg blir normal og det må jo være bedre for barnet om jeg går ned i dose??? Litt oppgitt, men likevel ved godt mot!

Legen min sa i alle fall at jeg skulle få komme på undersøkelse hos henne så ofte jeg bare ville!! Håper de snart sender meg på UL da ;)