Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
20-05-08, 20:40 #11
joj...han her har rett og slett møtt veggen.
ellers må jeg si at han er ikke lat(selv om det virker sånn), men man kommer inn i en helt komafase hvor alt bare suser forbi.
men jeg skjønner veldig godt at du blir utrolig lei!
hvis det er slik at mannen din ikke har sagt tydelig nok ifra til legen så synes jeg du skal være med han på et besøk og bare legge alle korta på bordet. bestill en dobbelttime, og krev at han skal få sykemelding.
han har bare kjørt kroppen fullstendig ut, og han trenger tid for å la kroppen komme seg sakte men sikkert.
du bør være forberedt på at det kanskje ikke går, og da må man jo tenke på uføretrygd. men det er jo siste utvei hvis alt skjærer seg.
ellers vil jeg bare si at du har lov til å bli sur og lei, det må jo være utrolig slitsomt å leve med kronisk syke(tenker bare på hvordan jeg selv har vært og kommer til å være i perioder......)
sjekk forresten ut om det går an å få dekket rengjøringshjelp gjennom trygdekontoret eller noe slikt så kan det kanskje lette litt for deg.
og sist: er barna store nok til å hjelpe til, så bør de få oppgaver så tidlig som mulig. mange små bekker.......dere trenger all hjelp dere kan få
hvis ikke legen vil høre etter så bytter dere. si din hjertens mening!

Svar med sitat
Bokmerker