Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
18-05-08, 17:16 #11
Jeg kjenner til flere som rett og slett har bestilt time hos en lege for å finne ut av "kjemien".. bra hvis det har vært klaff; prøvd videre hvis ikke- men kommet i mål til slutt. Etter den nye loven som fulgte fastlegeordningen fra 2001 har vi som Joni sier rett til en second opinion.
Når det gjelder utskrift av journalen-forlang å få den SELV.. ikke hør når de evnt. tilbyr å sende den til den nye legen. De har ikke noe med det. Og ta kopi selv slik at dere har for framtida (hvis dere leverer utskrifta til den nye,mener jeg).
Så føler jeg for å si noe som jeg IKKE,IKKE,IKKE skal si. Teoretisk går det an å prøve forsiktig å øke dosen på egenhand. Når vi kommer over 100µg/daglig skal vi ikke øke med mer enn 12,5µg/daglig(tablettdeler fås på apoteket). Spør om resept på 25µg.. Den nye dosen trenger på dette stadiet mulig hele 3 mnd. før den virkelig sier noe om nytten av den. Derfra går en evnt. forsiktig videre, kanskje med økning av 12,5µg en eller to dager i uka. Når en nærmer seg sluttdose, skal det svært lite til...
Jeg har nå bare tenkt høyt på/for meg selv. Anbefaling er dette IKKE-- bare litt å "tygge på"!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker