Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
18-05-08, 12:19 #7
Tusen takk for svar!
Takk for svarene alle sammen, de var virkelig nyttige!
Nå skal jeg skrive meg en huskeliste, samt skrive ut artikkelen til Haug, og så skal jeg banke den i bordet til legen når vi evt. kommer dit!
Men først skal jeg ringe legekontoret og be om utskrift av alle blodprøveresultater. De skal lagre slike ei stund, ikke sant?
Problemet der er vel at de ikke vil gi dem til MEG, bare til samboeren min. Håper det går greit å be om å få dem sendt i posten (de liker visst ikke det heller...) Samboeren min er nemlig hardt rammet av telefonskrekk også, så han har alltid "satt bort" slik telefonering til meg. Og det har gitt oss problemer med at HAN ber meg ringe legen for å få prøveresultatene, JEG ringer, DE nekter å gi MEG svaret. Dermed må jeg ringe samboeren min, slik at han likevel må ringe selv etterpå. Og så ramser de opp alle tall og rare verdier, og han glemmer dem like fort stakkar, og har ikke sjans til å notere ned pga dysleksien sin. (PS: Nå høres han ut som en dum stakkar, det er han ikke! Han er den mest praktisk intelligente fyren jeg kjenner, og en racer i matte, men håpløs språklig, hvis dere forstår hva jeg mener).
Det var egentlig veldig godt å høre at det hele kanskje skyldes at han bare er undermedisinert og burde hatt 150 milligram i stedet. Vi har jo vært ganske bekymret for hva det kan være som feiler han nå, når legen påstår det ikke er hypothyreosen som plager han lenger.
Dette skal vi nok få løst!
:PGisa

Svar med sitat
Bokmerker