Jeg kjenner meg igjen der Gisa ! Huff å huff, det var et helvete !
Få han derre over på Armour jo fortere jo bedre - ikke la ham få ødelegge seg helt, slik jeg gjorde.
Jeg hadde også høy urinsyre og tykktarmsbetennelser, som jeg til slutt ble innlagt akutt for. Da var det stopp og jeg gikk over til Armour.
Og MOT flere legers utrykkelige advarsel om at dette var suspekte greier.
Armour finnes altså på vår Norske særordning som heter "Registreringsfritak". Alle leger bruker dette skjema daglig og har det i skuffen.
Unødvendig å si at jeg ble mye bedre fra dag en og går aldri tilbake til Levaxin. Jeg har prøvd å blande inn 25µ men selv det får jeg symptomer av.

Hvis legen er sta så kjøp på internett. De må betale selv likevel og jeg ser det iallfall slik at når de nekter å skrive det ut behøver de ikke få fortjenesten heller.

En kropp som går på stofskiftemedisin som bare tilfredsstiller labinstrumenter og leger vil etterhvert bli preget av det.
Det virker jo ikke i kroppen !
Og det kroppslige forfall kan jo spores i andre blodprøver - om det skal til for å åpne øynene. Kolesterol, Karotener og Trigysider blir hos noen forhøyet. Også urinsyre og amylase kan bli det.

Leverprøver (ASAT) også - som du har gitt eksempler på.
Du kan jo finne prøvene du lurer på i lista her og klikke ivei : http://www.furst.no/bb/index6.html

Det er såklart viktig å vite om man har antistoffer (anti-TPO - TRAS).
Det vil jo forklare mye, men de må jo tas før kjertelen forsvinner, så det kan være for sent.

Du har en klinisk observasjonsevne den gode doktor nok savner. Det virker som denne utelukkende stoler på noen dumme instrumenter på en lab og overser de tegn pasienten utstråler.
Bytt ut den legen - legen skal være til for folk - ikke laboratorieinstrumenter.
Du kan jo spørre legen om hvilket thyroxin som var enerådende i 100år før 1970 - og om det går å huske så langt tilbake i tid.

Så vil jeg jo si at noen av "oss" trenger ganske lang tid på å overbevises.
Det ser ut som at du har argumenter - prøv å nå inn med dem Gisa - han trenger det - dere trenger det.