Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
16-05-08, 08:33 #40
Sikkert lurt å ikke begynne med både binyreekstrakt og Armour samtidig...Jeg håper endoen vil komme opp med "noe", men det er håp,altså.. skjer sikkert ikke...Lupus?? Fastlegen min har nevnt det i en bisetning.. hvis så skulle være "må" det være i tillegg til noe mere, føler jeg. Jeg tåler ikke sol for pigmentet mitt lenger, blir brun gjennom t-skjorta nå. I ansiktet har jeg 50 i faktor, men det og blir styggere.. Ser ut som det blir flekkete brunt særlig panna), men så blir de rød/lilla kinna verre+nese+hake. Jeg tror nesten det kan ligge flere ting i det oppsynet mitt!!!Nå skal jeg iallfall på varmepute for den stive korsryggen og bekkent.. bevege skroget senere på dagen.... Gratulere med morgendagen.. godt en ikke har små barn lenger slik at en MÃ… til byen!!!Spent på å høre utviklingen med smertene dine denne gangen.. Vil du øke til 3 binyretabletter.. står det ikke på boksen at en ikke må ta mere enn max 2 ? Vet du forresten om Aitab har sagt hvor lenge evnt.. for regner med at dette bare skal vare noen mnd. eller?!
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker