Viser søkeresultater 1 til 10 av 72
Threaded View
-
15-05-08, 16:40 #4Hildemor Gjest
Hei

Du kan ha rett og du kan ha feil - akkurat som din lege.
Du har verdier innenfor normalområdene og legen vil selvsagt av den grunn ikke medisinere deg.
Jeg forstår både deg og legen. Han vil ikke fordi verdiene ikke tilsier at du har lavt stoffskifte - du vil fordi du føler at symptomene dine kan tilsi at du har det.
Jeg er av dem som ikke synes Levaxin bare skal "prøves" ukritisk, det klusser til din egenproduksjon og er ikke nødvendigvis positivt og riktig i alle sammenhenger. Det har vi flere eksempler på her inne. Samtidig forstår jeg din fortvilelse, du føler deg dårlig og har mange ulike symptomer som gjør at du ikke har en okei hverdag.
Jeg ville tatt nye prøver om en 3-6 mnd og sett om det er noen endringer da. Det er veldig mange tilstander/sykdommer som gir tilsvarende symptomer som lavt stoffskifte gir, fordi det er så mange av dem.
Det blir litt som med feber, det kan jo skyldes så mangt.
Jeg håper du finner ut av dette i samråd med din lege, evnt ny lege hvis du føler at du ikke blir tatt på alvvor og grundig undersøkt.
Lignende tråder
-
Hevelse i hendene og sterk kløe?
Av Anita75 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 11-02-10, 23:45 -
Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Av Jente25 i forumet Normalverdiene?Svar: 37Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Jeg hadde utviklet en ualminneig stor flerknutet struma
Av sofus i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 32Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker