Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Hybrid View
-
15-05-08, 13:13 #1
takk for svar

ja det at ft4 er på 19 er litt høyt for meg enda,det er legen min også litt enig i,for jeg har normalt ligget på ca 13 tidligere år.
det er fint og beroligende å høre at det er normalt å få litt hjertebank og puls enda til tider,man burde jo begynne å bli vant til det,men hver gang det kommer blir jeg veldig redd og engstelig og de fæle tankene om alt fra himmel til jord kommer inn i hodet.
men da prøver jeg å overse litt av muskel smertene som kommer å går,også ser jeg fremover og håper alt kommer på plass igjen.
betablokkene jeg går på er for øvrig:selo-zok.har ikke spurt legen direkte om jeg kan ta de bare når pulsen kommer,men han sa det for litt siden at jeg kjenner best selv når det er behov,fordi jeg har fått de for puls og ikke hjerte feil eller høyt blodtrykk.
nok en gang,tusen takk for svar.dere er gode å ha alle her inne
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker