Viser søkeresultater 1 til 10 av 72
Threaded View
-
15-05-08, 11:17 #3
Ja dette er både typisk for lavt stoffskifte - og for leger !
Hvor er den gode doktor som så på pasienten, hørte på anamnesen og dannet seg et mulig bilde ? Din lave fT4 prøve ville komplettert bildet.
Vi har ikke doktorer lengere - de er bare opplesere av en tolking labben har gjort isolert fra pasientens kliniske momenter.
De nekter å tro hva de hører og setter labbresultatene over pasientens kliniske status.
I ditt tilfelle, som legen jo må forvente en viss faglighet av, syns jeg det skal en god posjon aroganse til for å overkjøre det du sier !
Og jeg vet ikke om det hjelper å bytte heller - de er skåret over en kam alle sammen .........
jo, en og annen stikker seg fram og sier hva han mener, men hvor populært er det i legeforeningen ?
En kropp som har gått lenge på lavbluss får tegn av det.
Både yttre tegn og adferd - som de ikke vektlegger diagnostisk.
Men også indre - som ofte kan verifiseres i blodprøver. Og blodprøveresultater som drar i samme retning kan hjelpe litt på legens syn ?
Kolesterol og triglyserider kan stige - karotener også. Det finnes flere som jo legen burde vite om - og ta.
Du har ikke anti-TPO, men har du tatt TRAS ?
Den fasen du er inne i nå kommer ikke tilbake og kan derfor være viktig for å finne ut årsaken, men den har ikke betyding for senere behandling.
I Norge og land vi sammenlikner oss med står syntetisk medisinindustri sterkt og vi blir tilbudt det eneste som er på markedet - Levaxin.
Mange kan bruke dette og det er greitt å prøve dette først.
Du ender nok på dette etter en kamp - og da får en håpe at det er det rette for deg.
Gi det bare ikke 16 år av livet ditt hvis du ikke blir bra !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hevelse i hendene og sterk kløe?
Av Anita75 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 11-02-10, 23:45 -
Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Av Jente25 i forumet Normalverdiene?Svar: 37Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Jeg hadde utviklet en ualminneig stor flerknutet struma
Av sofus i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 32Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker