Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Hybrid View
-
14-05-08, 19:33 #1
hvor lenge?
hei igjen alle sammen.
jeg har nå normale prøver igjen (ft4=19)de andre er helt normale også.
det jeg nå lurer litt på er om andre som har blitt bedre igjen,kan slite litt med høy puls og hjertebank innimellom??pluss litt små nervøsitet.
jeg har fortsatt noen dager da dette kommer,jeg går ikke lengre på betablokkere heller.men kan det brukes bare de dagene det kommer hjertebank og puls?hvis jeg bare sitter rolig kommer banken og pulsen går over 90.
prøvene normaliserte seg for 1mnd siden,hvor lenge kan den dårlige formen henge i? har fortsatt også endel muskel smerter i bryst og rygg regionen,men er nå under fysikalsk behandling for dette og da får man vel også litt vondt før det blir bedre regner jeg med??
tusen takk for svar
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker