Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
13-05-08, 17:45 #18
Bare helt generelt.Hvis legen er utdanna i Danmark, sies det at danskene er enda dårligere på stoffskifte enn det norske leger er!! Mener Nora flere ganger har nevnt at de som evnt. blir prøvemedisinert her i landet ofte får prøve i 6 mnd. Og at du er blitt verre KAN være tegn på at du har fått for lite. Men andre kommer med mere visdom her, håper jeg for din del. EN ting har jeg lært.. det vi kjenner skal ingen andre benekte(leger). Og når de ikke skjønner/vil skjønne hoster de ofte opp andre diagnoser. Akkurar som det skulle hjelpe!! For hypokondere, sikkert..for andre NEI. Ikke la andre fortelle hvordan du har det/ikke har det. Du skal heller ikke godta andre ting, så lenge det ikke er objektive "bevis" for det, mener nå JEG.....
(Så er det noen av oss som bare er blitt verre på "Levaxin".I dag har jeg bestilt via nettet,igjen!)Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker