Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
09-05-08, 13:56 #1
Jeg kjenner meg så igjen. Min fastlege fikk også tvangstrøye av endokrinologene på Aker. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for at går hun ikke med på kombinasjonsbehandling med Levaxin og Lio evnt. Armour, så importerer jeg Armour selv. Som sagt så gjort og jeg har overhodet ikke angret! Dette var i mars i år. Jeg må tilføye at hun ga meg tips om Balderklinikken så jeg regner med at dette er OK for henne når jeg ârøperâ for henne at jeg går på Armour.
Jeg merket for øvrig forskjell fra første dag. Dagen etter at jeg startet med Armour overrasket jeg meg selv â og familien â med å ville gå en lang tur til tross for at det var skikkelig drittvær. Tidligere lå jeg på sofaen og hadde lyst å gå tur, men orket bare ikke. Dere vet hvordan det er! Fra å overhodet ikke ha energi og overskudd â verken på jobb eller hjemme â har jeg i dag en hverdag som gjør at jeg kan finne på å gå tur i syvtiden om kvelden (!). Tidligere lå jeg som slakt på sofaen. En annen ting er at jeg føler meg både klarere i hodet og âlettere til sinnsâ.
Fikk god hjelp av nâFinn i forbindelse med doseringen (tusen takk!). Holder fremdeles på med å finne riktig dose, men du verden så bra jeg har det nå i forhold til tidligere!
Ãnsker deg lykke til!
Lignende tråder
-
Hvordan overbevise endokrinologen om å få prøve Liothyronin?
Av Lissa i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 21-10-11, 11:44 -
Fikk prøve Liothyronin
Av jorunnhf i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 01-10-10, 13:53 -
Jeg er så tungpusten! Tåler jeg ikke Levaxin & Liothyronin?
Av Flower i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 29-12-09, 18:03 -
Får ikke Liothyronin...
Av Carro i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 05-05-09, 02:00 -
Skal prøve Liothyronin over helga, men har det bivirkninger?
Av gutt_81 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 30Siste melding: 12-07-07, 17:42

Svar med sitat

Bokmerker