Takk for gode råd og pekepinn dere! Det er bare så helt utrolig å føle seg normal når det gjelder mat igjen. Jeg har skyldt på alt fra depresjon til trøstespising til dårlig viljestyrke. Så viser det seg å være noe så enkelt som insulinresistens! Jeg tror nesten ikke at jeg har det så bra som jeg har det i matveien nå. Det er såååå godt!

Planen min er vel egentlig å følge Atkins sine faser helt ut, men kanskje jeg burde revurdere det når jeg leser problemene til atv? Eller gikk du på induksjonene i 6 mnd atv? Ut i fra det jeg har lest så øker man jo karbo inntaket etterhvert som man går over i nye faser og det er vel ikke meningen at man skal leve på under 20g karbo pr dag?

Uansett hører gjerne fra dere som kan noe om dette med lavkarbo! Alle tips er velkomne og jeg er fast bestemt på å gjøre dette til mitt nye livsstil og ikke bare en diett.

Jeg sliter med mye rart, og selv om ikke vektnedgang vil være løsningen på alle mine problemer, så vil det hvertfall hjelpe på humøret. Jeg er også sikker på at blodtrykket mitt kommer til å normalisere seg etterhvert også. Skal hvertfall bli spennende å se hva som skjer videre!

Takk igjen dere..