Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Kvitte medicinen?
Threaded View
-
02-05-08, 18:59 #15
Takk n'Finn og Anisa
Jada, en del symptomer overlever jeg med når jeg øker Amour-dosen, men når kroppen virkelig viser rødt flagg, så går det bare ikke. Les evt. Armour-vedlegget, noe dere sikkert har gjort. Jo, jeg er ganske sikker på at det er binyrene som ikke er helt ok. Evt flere hormon-ubalanser, men de reagerer jo ikke på Armour, det er det jo binyrene som gjør. Og Anisa, det er ikke hypersymptomer jeg har hatt, men f.eks. økning av IBS m.m.
Kjære Ofelia
Da er det vel kanskje like så gjerne dine knuter på halsen som gir deg et ustabilt stoffskifte (hypo og hyper) som thyroxin? Jeg har ikke så god greie på dette, men jeg tror at man ved knuter kan få ujevn produksjon. Som den amatøren jeg er, synes jeg da at det kanskje er en god ide med å fjerne kjertelen eller knutene om det er mulig. Det blir vel muligens lettere å finne en stabil dose da.
Hvis legen er så vanskelig, kan du ringe til legekontoret å be dem sende deg prøvesvarene? Så slipper du å snakke med henne. Og hvis hun er sur, kan du kanskje vurdere å skifte lege etterhvert?
Beste ønsker til deg!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat

Bokmerker