Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
02-05-08, 13:41 #30
Et veldig godt spørsmål...Legen ville teste det ut pga at han tror det feiler meg noe annet.(men jeg opplever meg IKKE som reumatiker e.lign.) Han skjønner ikke så mye av hormoner, sier han.. så vi er "uenige"... Jeg hadde fått til 5 ukers bruk. Vet ikke om han vil gi meg mere før enn endoen viser noe "objektivt". Jeg skulle gjerne holdt på en stund, for får mere krefter i musklene, ikke så rart øye, syns faktik pupill- reaksjon er mere likt på begge øynene og, sover bedre, ikke så andpusten av bare å snu meg i sengao.o.s.v. Jeg får kanskje prøve skaffe mere.......Så Anitab.. meget godt spørsmål!!"(Da "dette" begynte skikkelig for over et år siden, gikk jeg ned 8kg på 10 dager..)
Stina, takk for lånet av tråden din, igjen!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker