Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
02-05-08, 10:58 #29
Binyre-ekstraktet erstatter ikke kroppens hormoner, men hjelper deg til å produsere selv. Derfor tror jeg ikke de kan benyttes til å stress-dosere under anstrengelser, men må brukes jevnt og trutt over tid. Jeg holder på å finne ut mer om dette om dagen, og har begynt å bruke litt hydrokortisonkrem ved behov (som fx virusinfeksjon, tannlegebesøk, våkenetter, røntgen) Jeg tar 4 binyretbl om dagen nå, + 4-5g cvitamin og 100mg Q10 (og en hel masse annet mot candida og leaky gut)
Det at du merker bedring på lavere doser Armour, og blir dårligere på høyere er jo bare med på å bevise at stoffskiftemed. stresser kroppen din. Spesielt når du merker det sånn umiddelbart. Men jeg vet hvor frustrerende det er å måtte gjøre seg selv hypo igjen..
Gunnda: Jeg skjønner ikke helt hvorfor du begynte eller slutta med prednisolon. Hvor store doser hadde du?Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Svar med sitat
Bokmerker