Nå har jeg lest meg litt opp på det om Binyre-ekstraktet, og det inneholder ikke cortisol i målbare mengder. Hadde sikkert vært reseptbelagt ellers. Men det skal inneholde enzymer som binyrene trenger, og stimulerer de til å få tilbake produksjonen selv. På samme måte som store doser c- og b-vitamin.

Jeg har vært skikkelig dårlig de siste ukene, slått langt tilbake. FLere grunner til det tenker jeg, men det verste har nok vært candida-behandlingen foreslått av dr.P. Tok soppdrepende middel (fluconazole) i tillegg til urtemiddel som jeg har gått på lenge, og fikk forgiftningsreaksjon etter "soppdøden" (die-off/Herxheimer Reaction) Skal holde på med dette i fire uker, og jeg har ikke lenger besvimelsesanfall og kvalme, men er utrolig svak, og lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dette.

Men det er jo for det bedre. Og jeg er glad for at det ikke er binyrene som er blitt enda verre, som jeg først trodde. Hadde panikk her en stund ja... Aldri artig å bli enda dårligere enn før når man har begynt på en behandling.

Jeg strever samtidig med å finne ut hvor mye armour/lio jeg tåler. Dr.P mente at jeg hadde økt for fort, og at jeg derfor fikk tilbake symptomene etter at de hadde vært borte. Men å kutte ned på dosene, og samtidig se at tempen synker gjør meg ganske nervøs også. Vil jo så gjerne ha energi og...