Hei igjen

Stakkars, stakkars deg Gunnda, som du også sliter. Jeg føler sånn med deg! Så trist at det ikke hjalp med kortisolet, man vil så gjerne.... så man håper og tror... Og så går det bare ikke. Det er så fælt, og enda verre hvis man så ikke blir trodd.

Slutten av mai, ja, det kan virke lenge, men det er i alle fall i overskuelig framtid. Forsøk å ikke telle dagene, om du kan la være. Vær så opptatt tankemessig eller på hvilken måte du enn klarer, som mulig. Vet at det er lett å si....

Så du tåler heller ikke varme lengre? Hm.... Men kortisol hjalp ikke? Da er det ikke binyrene, skulle man tro. Nei, har ikke orket å gjøre mer mht selvangivelsen. Har forsøkt, men har bare sittet og stirret utmattet ut i lufta når jeg har forsøkt å samle meg - og sovnet i stolen.

Skal se på linken anitab... Vanskelig å vurdere om man selv har dårlig ånde. Føler det mange ganger. Min sønn med lavt stoffskifte har det, men så har han da også betente mandler. Vet da ikke...

Ellers har jeg vært litt "gal". Har hatt noen dager hvor jeg har vært med på et litt krevende, men kjempegøy opplegg. Så jeg VILLE og SKULLE på beina! Og jeg har verket så forferdelig. Så jeg har gått på smerteplaster for å få ned noen av smertene. Men jeg blir så veldig trøtt på dette, er jo så utmattet fra før og på disse blir jeg trøtt i tillegg. Jeg måtte sove hvis jeg skulle opp, så jeg har også tatt sovetabletter i noen dager. Siden jeg visste jeg skulle få sove med nok sovemedisiner, så tok jeg dette binyre-støtte-produktet for å se om det hjalp å holde meg på beina. 2 om dagen i 2 dager. Jeg tror jeg ble litt mer våken av det. Men det er alt for lite tidsrom å snakke om til å vite sikkert. Og når det har vært dette produktet, sovemedisiner og smerteplaster samtidig, så har det jo vært litt av en coctail.

Har nå da hele tiden siden sist tatt kun 2 Armour om dagen. Ja, i dag tok jeg en sånn binyre-tablett. Men jeg er så dødtrett, sitter bare utmattet i stolen og fryser så forferdelig. Så en tablett hjalp i alle fall ikke. Og nå får jeg vel for lite thyroxin, og kanskje spesielt T3? Kanskje binyrene nå er blitt enda litt trøttere pga belastningen med fysisk utskeielse, sovemedisiner og smerteplaster? Vet ikke hva som er hva. Men i dag tenkte jeg at jeg ville ta en 1/2 Lio, får jo ikke trent eller noe som helst. Hjalp ikke. Men jeg VILLE på beina. Så jeg tok 1/2 Lio til litt senere (altså 20 mikrogram tilsammen). Da ble jeg endelig varm og klarte å karre meg på beina.

Vet ikke hva jeg gjør videre... Ikke lett å vurdere.... Forsøke å kjenne etter hva kroppen sier? Ikke lett så kranglevoren som den er.