Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Hybrid View
-
28-04-08, 15:02 #1
Re: !!!
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Hvem snakker om at stoppe med at leve? Ikke jeg!!
Jeg snakker netop om at fatte mod og igen begynde at leve - gennem at jage mismod bort og lære sig selv at tage chancer og ansvaret. Det er mig en gåde, hvordan du kan dreje mine ord i den grad modsat det jeg i virkeligheden mener? (retorisk)
Jo, men dette gælder jo ALT. Nogen har godt af, hvad en anden har det skidt af eller bare ingenting. Det er ikke nogen argument. Det er en konstatering og hvis man fulgte den - kunne man lige så godt opgive ævred og lægge sig til at dø med det samme.
Hmm... du ignorerer altså fuldstændigt Lægemiddelsindustriens omsætning i hele verden? Og foretrækker "hænge dig" i producenterne af kosttilskud, selv om de kun tjener en lille brokdel af hvad Lægemiddelindustrien tjener på de dyre, patenterede og ofte skadelige eller i bedste fald - virkningsløse lægemidler? Hvordan kan det være, at du ikke finder DET interessant? Lille smule autoritetstro måske?
Bare for at diske op med et enkelt eksempel: USA.
Den amerikanske lægemiddelindustri omsætter årligt for 100 millarder $
Der bliver årligt brugt 160 millarder $ på at behandle bivirkninger af disse lægemidler.
Lovlige lægemidler slår flere amerikanere ihjel end "ulovlige" lægemidler.
Antallet af dødsfald forårsaget af lovlig medicin årligt i USA svarer faktisk til, at en jumbojet styrter ned hver dag året rundt.
Få de tal ganget med 4-5 og så får du verdenstal frem.... e-n-o-r-m-t!! Og så vil du have at jeg skal brokke mig over prisen på C-vitaminet eller andre enkle kosttilskud?
Og vi bliver altså ikke udnyttet af læger, der skal have penge for virkningsløse eller fejlbehandlinger? Af Levaxinproducenten? Af tilsætningsstoffer-producenter? Af tandlæger, der skal have penge for kviksølv- og fluorbehandlinger? Og man kunne blive ved.... ved og ved...
Lad mig så sige det på denne måde: jeg vil hellere "udnyttes" af dem, der ikke ødelægger mit helbred yderligere - end jeg vil selv betale for skader opståede som følge af indtagelse af virkningsløse eller dårlige lægemidler, hvilke vil gøre mit liv kortere og min livskvalitet værre! Bare fordi "sagkundskaben" siger godt for det? No way!
Og sådan er vi så forskellige Anne Ma - jeg ser frem og du ser tilbage.
Jeg vil hellere gøre noget selv på eget ansvar. "Sagkundskaben" løber jo så ofte fra deres ansvar alligevel.
Du vil hellere dyrke dit skepsis.
Der er plads til alle og så er dèn ikke længere.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker