Hei...ja, det var denne listen jeg tenkte på.... Jeg og krangler med medisinering og blodprøver.. og delvis leger!!!Derfor kan det være ok for MEG iallfall å vite litt mere enn akkurat "de tre ". Legen min visste ikke at prolaktin bl. a. er knytta til hypo( min var høy,ja)....Jeg skal fortelle bare en episode jeg opplevde..Gynokologen min sendte meg til MR av hypofysen da prolakt.var høy.Det var nok både riktig og ansvarsfullt gjort.Men hverken han eller fastlegen min kobla det til hypoen;den kunnskapen fant jeg her på nettet. Jeg forteller det til fastlegen som da sier at det måtte jeg IKKE fortelle til gynokologen.Hvorfor lurer jeg fortsatt på. For oss andre dødelige er hele livet læring......
Du har sikkert slitt med disse problema i noen år, så da er det ikke usannsynlig at noen av de andre parametrene har begynt bevege på seg...Og er noen av disse ute "på bærtur" mens de tradisjonelle prøvene er innenfor "normalen" OG klinikken vår dårlig..ja, da mangler iallfall jeg forklaring fra legene på hvorfor!!! Min opplevelse----da fungerer stoffskiftet vårt DÃ…RLIG.