Takk, Gunnda Virkelig snill du.
Nei, har ikke fått målt døgnurin. Gjorde det en gang i høst, men de hadde ikke sendt med meg nok beholdere, så det var det.... Etter det har jeg vært for stiv i kroppen/svimmel/lumbago m.m. til å klare det. Ikke vil jeg tilbake til den totalt udugelige endo'en heller.

Ja, godt mulig du også er binyresyk. Ikke godt å si, vi må jo vurdere oss selv fra de symptomene vi leser om - vi har ikke måleutstyr eller oversikt over hvilke andre lidelser det kan være. Det er jo som å famle i blinde. Og jeg er veldig lei meg for at Armour ikke har gjort noe som helst for meg. Det kan jo være fordi binyrene ikke henger med, så kanskje det da kan være til hjelp med dette tilskuddet. Akkurat i dag har jeg ikke så mye håp, formen er på bånn, og oppgavene bare stabler seg opp. Veldig ille å bli så dårlig fordi en orker så lite hver eneste dag ellers, jeg har ingen dager hvor jeg har ekstra energi til å få tatt igjen en hel haug av det forsømte. Satt i forgårs og begynte å søke om skattefradrag pga sykdom - kom jo ikke langt, må jo lete etter kvitteringer, komme på ting m.m. Og nå ligger det papirer over hele stua i tillegg til alt det andre kaoset. Og jeg orker ikke løfte en finger

Nei, Gunnda, jeg synes ikke noen fortjener å ha det som oss, hvis man ikke har gjort noe helt forferdelig grufullt da - men jeg tror ikke plager blir delt ut i forhold til hva vondt man måtte ha gjort. Det rammer helt tilfeldig.

Jeg ønsker det beste for deg også, venn Fremdeles bedring med kortisol, eller hva du begynte på?