Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
22-04-08, 11:45 #11
OK, takk vennen

Da er det ja til hissing in ears.
Ja til palpitations - og den hjertebanken er hormonelt betinget siden jeg er mye verre uka før mens. Og det er ikke hyper, ikke nå i alle fall (hadde vel økt hjertebank når jeg overdoserte lev/lio?). Så vidt jeg husker så henger det vel også ofte sammen med pusteproblemene, evt dommedagsfølelsen.
Ja, vet at joints betyr ledd. Det jeg mente var at ang meg så sitter kanskje verken i senene som går inn i leddene. For jeg har jo klaget over leddene - det er jo sinnsykt vondt inn i der, og da mener jeg at manuell terapeut sa at det nok var fordi det var senene som gikk inn i leddene. Og jeg sier jo også at det føles som om senene krymper. Han sa at at det kan de ikke gjøre - det må være musklene. Hm... hvorfor gjør det da vondt i leddene? Igjen, vennen: min uendelige tankerekker
Men du må gjerne komme med gode forslag. Altså hvorfor gjør det vondt i leddene hvis det er musklene mine som er problemet? Vel, senene går inn i leddene, men de kan jo ikke krympe. Da kan de vel heller ikke gjøre vondt?
Loin er vel lende da?
Har fryktelig vondt mange steder i ryggen. Bl.a. kulminerte noe av dette i en lumbago i fjor. Men på ei dansk? side, så leste jeg vel at lenden var høyt opp - altså i binyre-regionen. Er ikke sikker på det altså, men der er som oftest ikke der jeg har vondt. Så da vet jeg ikke om det er ja eller nei til dette.
Uansett så er det ja til det aller meste."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker