Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
22-04-08, 11:33 #5
Det er vel sånn at Endoer er en slags overkikkador som overlater slike bagateller som oppfølging til sin slave - den arme fastlegen ?
Eventuelle klager du måtte komme med skal til fastlegen og endoen får et resyme før hvert besøk - så har du noe å klage over, så klag !
Det er desverre slik at man får ikke en uhildet behandling - man har bestemt at Levaxin er "the one and only".
Uansett om den virker dårlig !
Og det gjør den jo når den ikke evner å normalisere kroppen.
Du forteller jo nettopp det, og de skylder på andre ting som årsak.
Kan det være at disse andre ting er en følge av at stoffskiftet har vært lavt lenge og at Levaxinbehandling ikke har evnen til å rette dem ?
Feks en målbar sak er kroppstemperaturen. Man stoler ikke på hva du sier, men på hva man måler - bare det at denne målingen faller ikke inn i den arbeidsteori som Levaxinen inngår i - så den MÃ… overses !
Hvorfor steg den over en halv grad da jeg gikk over til Armour ?
Hvorfor ble jeg så mye bedre ?
Hvorfor vil de ikke undersøke meg etter at jeg er blitt bedre ???????
Jeg må tro det er for at ingen skal komme her å slå sprekker i deres arbeidsteori ! Ingen menigmann skal kommer her å knuse kjepphesten dems !
Og hvorfor verdensmarkedet flommer over av andre medisiner enn Levaxin er bare tull .......
vel ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker