Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
21-04-08, 23:37 #11
Hæ?? Anne Ma da, du må ikke forlange så mye av meg. Holder på å tenke på oppstart av dette supplimentet og dosering av dette. Klarer ikke å holde styr på andre ting samtidig
Jeg må visst komme tilbake til deg på det.... ;)
Holder på å lese i anitab sin tråd.
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... sc&start=0
(Det som står i klammer er mine kommentarer.)Stopp all tyroksin. På den syvende dagen, start med 1/2 tbl Nutri Adrenal Extra. Øk til 1 tbl etter en dag (a day or so..) Start opp igjen med tyroksin (i mitt tilfelle Armour+Lio) etter 10 dager, eller når du føler du trenger det. Øk til 2 etter en uke (or so)
[Hadde en tanke der, men den forsvant, det var i alle fall med at man ikke skal starte opp med Nutri Adrenal Extra og thyroxin samtidig. Husker ikke hvorfor. Så da blir det 7 dager uten noe, 1/2 Adrenal i 2 dager, kanskje? Så en tablett, så etter 10 dager mine 3 grain Armour. Aner ikke når, om jeg skal, øke til 2 Adrenal.]
Jeg blir sulten når jeg er hypo jeg, og akkurat det merkes nå ja. Kroppen prøver vel å få mer energi, jeg har skikkelig karbo-hunger, æsj!
[Sånn har jeg det også. Men jeg blir skrubbsulten hvis jeg blir hyper.]
Pust og pes - lest ei side i tråden. Nå må jeg ha pause ;)
Jo - Anne Ma - nå husker jeg litt av tankene jeg da hadde. Hva skjer på cellenivå, og hvorfor? Hva gjør at musklene blir stramme? Jeg er ikke fornøyd med forklaringer som fibromyalgi og stoffskiftet. Skal jeg kjøpe dette, så vil jeg vite nøyaktig hva som skjer og hvorfor og om det ikke går an å motvirke den reaksjonen som foregår."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker