Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
21-04-08, 21:08 #11
Tusen takk! Jeg skal vente på svar fra cortisolmålingene mine, men jeg har disse katastrofeoppvåkningene om natta, +/- kl 02.30.... spiller ingen rolle om jeg har sovet tre kvarter eller halvannen time. Iskalde hender og føtter, sykelig søthunger, svarte ringer under øynene, ulik pupillreaksjon, "sykefølelse" i hele kroppen m.m. Jeg får faktisk en positiv reaksjon på kortison tabletter, men får jo ikke gå på det. Så hvis jeg ligger lavt i målingene, syns jeg også det er forsøket verd, for en skal jo egentlig bli bedre av medisinering, ikke verre?!Følger deg med interesse, og også hvis -Stina begynner nå. Tusen takk for veiledning og tips..... Vi blir jo tuta ørene fulle av at vi er ansvarlige for egen helse, og i "desperasjon" vil en da prøve hjelpe seg selv, og derav evnt.andre.Lykke til videre;håper du virkelig får utbyte av dette!!
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker