Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
21-04-08, 15:41 #16
gunnda:
Jeg var her rett før forrige eksamensperiode også ja, det er helst rundt eksamen at jeg merker hvor tungt dette er. Ellers på året er jeg mest inne og bare leser på andres poster - er jo ikke så flink å gi råd og svar ennå siden jeg ikke forstår sykdommen selv.
Som jeg tror jeg nevnte tidligere så tar jeg vare på de linkene og den informasjonen jeg får og jeg kommer til å lese meg opp på det når jeg er ferdig med eksamener. Jeg klarer ikke ekstra lesing og ekstra bekymring akkurat på denne tiden, men skal prøve å få tatt nye prøver og slikt etter eksamenene.
Jeg går konstant å unnskylder for ting jeg sier feil når jeg snakker med folk. Unnskylder for stamming, feil ord, misforståelser og feil bruk av grammatikk. Og jeg sier også høyre når jeg mener venstre, slik du nevner. Jeg har begynt å peke istedet for å si retninger nå...
Forferdelig trist å høre om ulykken din, håper du er fysisk "frisk" etter ulykken og at ihvertfall den delen er i orden. Og tusen takk for at du deler din kunnskap med meg.

Svar med sitat
Bokmerker