Blir man ekstra var overfor vær på thyroxin da? Hm.. jeg har vel lest at man kan få økt varmeintoleranse pga dette, spesielt ved overdosering? Men min varmeintoleranse har jeg hatt siden jeg var liten. (Varme gir meg ikke muskelsmerter, men jeg svimer nok av hvis jeg ikke kommer meg raskt ut av sola. Blir fullstendig slapp, svetter noe forskrekkelig og får en dundrende hodepine.)
Tror du misforstod meg der Jeg mente at man ikke er følsom for vær når man har hypo. Unntatt at folk fryser da, men det gjør de jo uansett. Jeg er ikke kald jeg. Har varme hender og føtter. Men kan oppleve at tempraturen i kroppen skrur seg av og på. Først iskald så glodvarm og så kald og så varm.. Kommer i forbindelse med å være tom for energi hos meg. Som deg Stina så er jeg veldig var for varme, og det har jeg vært siden jeg ble kvinne ;)

Jeg tror du har noe med binyrene jeg Stina. Du har så utrolig mange likhetstrekk. Du burde jo egentlig vært på Balder. Men det er der kronene da....

Og jeg ser jo deler av likhetstrekk med meg også. Men jeg har ingen symptomer som ikke er felles med stoffskiftet (så langt jeg vet). Husker jeg så på den liste saken på sidene til Nora (?) for lenge siden og fikk ikke hvordan jeg har det til å stemme opp mot det. Jeg skåret klart for thyreoidea og veldig lite på binyrer.

Slo opp nevropsykiatriske symptomer; Det er det vanlige psykologiske. Og det finnes nok flere enn dette, men det gir en indikasjon i hvertfall:

Depresjon
Demens
Kognitiv svikt
Psykotiske symptomer
Angst
Apati