Hei igjen dere godtfolk

Nei, jeg har heller ikke kommet over dette i forbindelse med ubalanse i binyrene, men jeg tror likevel der er en sammenheng. Også fordi jeg føler meg mer sånn "syk" som vi ofte har snakket om, Anne Ma, jo stivere musklene mine er.

Altså: jo stivere muskler, jo mer smerter, jo mer sykdomsfølelse. Men om det da er smertene som belaster binyrene, det vet jeg jo ikke. Og jeg føler meg også forskrekkelig syk av vær, f.eks. iskulde og vind - men er det fordi dette belaster binyrene? Eller er det fordi dette trigger muskelproblematikken som igjen belaster binyrene? Vanskelig...

Jeg verket lenge før jeg begynte på thyroxin. Det var pga verking og andre folks beskrivelse av sin fibromyalgi som fikk meg til å gå til legen for å spørre om jeg hadde det. Revmatolog sa jeg hadde kronisk smertesyndrom pga verk i forbindelse med stoffskifteproblematikk. Han kontaktet primærlege som igjen etter det satte meg på thyroxin. Men jeg har jo bare verket mer og mer siden den gang. Og føler meg enda mer syk (sånn skikkelig til tider, føles som om min siste time er kommet).

Blir man ekstra var overfor vær på thyroxin da? Hm.. jeg har vel lest at man kan få økt varmeintoleranse pga dette, spesielt ved overdosering? Men min varmeintoleranse har jeg hatt siden jeg var liten. (Varme gir meg ikke muskelsmerter, men jeg svimer nok av hvis jeg ikke kommer meg raskt ut av sola. Blir fullstendig slapp, svetter noe forskrekkelig og får en dundrende hodepine.)

antiab
Kom veldig gjerne med liste over binyre-symptomer. Det er så viktig for meg å vite hva som er hva. Er jo farlig med egenbehandling hvis man ikke er sikker på hva man gjør/hva man feiler.

Var i mini-bank. Det er trukket 191 kroner via VISA-kortet mitt, så det ser ut til at bestillingen gikk i orden. Bra for meg det da, men nå stoler jeg enda mindre på å handle med VISA på nettet ;) Det burde jo ikke gått siden jeg ikke hadde den koden de ba om.