vel, med de symptomene du beskriver der, så vil jeg kalle deg for nokså heldig iallefall hvis det bare er i perioder med stress og liknende du føler deg redusert på et generelt basis.

jeg tror at man ofte(iallefall jeg) kan glemme litt at friske folk også har det tyngre både mentalt og fysisk i perioder, og jeg tenker at så lenge det ikke er symptomer som er i hverdagen - og som hindrer en i å ha normal god livskvalitet så er det en stor grunn til å være fornøyd og takknemlig for det

med det er jo veldig individuelt hvilke symptomer man ikke blir kvitt, noen her er jo uføretrygdede på grunn av at plagene er sterke, og daglige, mens andre er nærmest ikke plaget i det hele tatt.
de fleste vil jeg tippe ligger et sted midt imellom med opp og ned perioder.

dessuten er det jo helt normalt at kroppen sier klart ifra i stressperioder, så slik sett kan det jo være lettere når man har lavt stoffskifte å bli oppmerksom på å roe ting ned rett og slett fordi man har lært the hard way.

for meg så har de fleste symtomer vedvart, men de blir svakere jo bedre stoffskiftet er regulert. men borte blir de nok aldri for min del, iallefall. men det er lov å håpe