Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
18-04-08, 16:55 #11
Heia Anne Ma og anitab
Dere har jo svart i den andre tråden min, så dere ser at jeg har forsøkt å bestille dette binyre-ekstraktet og at jeg ikke vet om betalingen lyktes. De skulle i alle fall ha rett under 20 pund med forsendelse for 60 tabletter. (Tenkte på denne grensen på 200 kr for å unngå toll....??)
Ja, jeg føler jo at jeg verker pga lav binyrereserve - for jo mer jeg verker/jo sykere føler jeg meg. Og jeg blir slik av vær! Finnes det noen kilder til sammenheng mellom vær og binyrer? Jeg mener å ha lest en plass at man fryser mye ved slitne binyrer. Og nå tar jeg 3 grain Armour daglig. Har også klart å dosere meg til hyper på Lio/Lev. Og jeg fryser uansett. Noe annet er at jeg heller ikke tåler varme. Og det er jo ikke typisk for de som er hypo, som oftest elsker de varme. Binyrer eller hjerne? (Temperatur-regulering sitter i hjernen.)
Men anitab - var det bare de tre første dagene på binyreekstrakt du var bra? Du har kanskje skrevet mer i tråden din om dette?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker