Tusen takk for svar Shanita. Du har en herlig måte å skrive på som får meg til å slappe av på en fantastisk måte. Takk

Jeg har aldri fått noe svar på hvorfor jeg fikk lavt stoffskifte. Har aldri hatt noen av disse sykdommene som kan føre til lavt stoffskifte og har heller aldri vært gravid.

Jeg har ikke blitt sjekket for MS. Hva er grunnen til at du tror det kan være noe så alvorlig?
Jeg skal prøve å se om jeg kan få snakket med en lege som vil sende meg til MR av hodet, noe spesielt du tenker på der?
Når du snakker om at det kan være problemer i rygg og nakke, vil det da kunne være smart å gå til en kiropraktor å se om de finner noe? Kan det hjelpe?

Takk for medfølelsen. Det er verst nå i eksamenstiden når jeg ikke eier motivasjon og konsentrasjon. Og verst er det at hukommelsen er helt ødelagt...

Jeg har tidligere også prøvd å holde meg borte fra pasta, ris, poteter og lignende, og holder meg nå veldig lavt på det. Spiser ikke brød, ris og pasta om det ikke er noe spesielt. Men når jeg hører dette fra deg nå så innser jeg jo at det faktisk kan hjelpe.
Hvor mye trener du og hva gjør du når du trener? Jeg liker å trene med vekter, men svimler sånn når jeg gjør det at jeg er blitt litt redd for det. Nå prøver jeg å gå en del turer for å se om det hjelper litt.

Tusen tusen takk igjen.