Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: hei, veldig ny
-
15-04-08, 09:44 #1
Bruker
- Medlem siden
- Apr 2008
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 2
hei, veldig ny
Jeg begynte å læra i august og har derfra gått ned over 20 kg, når jeg i mars ikke hadde sluttet å gå ned i vekt, bestemte jeg meg for å dra til legen for å sjekke opp ting.
Legen sa at det mest sannsynlig at jeg hadde høyt stoffskifte.
Tanker gikk i spinn og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! har lest litt her nå og ser at det ikke er så farlig som jeg trodde.
men jeg har noen spørsmål fremdeles:
hvor lang tid tok det før dere fikk svar første gangen om dere hadde sykdommen eller ikke?
jeg svetter no helt enormt, er det normalt?
Takker for alle svar som kommer inn!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
15-04-08, 09:55 #2
hei.
jeg er også gaske fersk her.
men jeg lurer på en ting,har du tatt prøvene og slik som kan finne ut om du har høyt stoffskifte?
ser du sier at legen mente du hadde?
det er veldig fint å få tatt alle prøver og slik som går på dette,for etterhvert trenger man jo medisiner også kansje.
hvilke symptomer har du? går du på medisiner nå?
-
15-04-08, 10:00 #3
Bruker
- Medlem siden
- Apr 2008
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 2
har vært å tatt prøver ja. går ikke på noen medisiner nå,
de symptomene jeg har merket mest er vektreduksjon, svette og hodepine.
er ofte sliten og klarer ikke få med meg hva som blir sagt.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Svar med sitat
Bokmerker