Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
14-04-08, 22:40 #2
Hei mokkajava
Jeg har ikke egen erfaring på det du spør om, men det er jo litt stille her idag, så jeg kan si det jeg vet.
Om du har høyt stoffskifte så øker jo hvilepulsen og du får hjertebank. Det har du fått betablokkere for å roe ned.
De kan gi litt søvnforstyrrelser og andre saker, men tenker søvnen er så som så like vel ?
Høyt stoffskifte årsakes gjerne at antistoffer som en blodprøve som heter TRAS kan avsløre. Disse antstoffene overtar styringa og øker kjerteproduksjonen på egenhånd. Disse finnes det medisiner mot feks. Neo-Merc.
En prøver gjerne med dette først og det er det mange som blir bra av.
Men det tar ei stund da.......
Smerter i brystregionen kan være så mye da. Sikkert også at hjertet jo blir kjørt hardt for tia.
Mange får også smerter i selve brystveggen. Noen mellom ribberina og andre i brystmusklene.
Hvis det gjør vondt å klype der, så er det sikkert det og ikke noe direkte alvorlig det da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker