Ref.områdene til søsters verdier kan jeg nok få tak i, legen holder til i Kristiansand iallfall. Tusen takk for svar, Nora. Lenge siden jeg har vært innom, men her er det altså til en hver tid kunnskap og gode råd å hente! Jeg vil nok fortsette å ta 2-grainsdosen min stabilt over tid, og så ta nye prøver, da jeg nok ikke helt kan regne med de forrige. Jeg har det vel relativt ok for tiden, det er mulig det er noen matintoleranser ute og går, og at det er det som saboterer for meg, leste i en anna tråd her om dovenhet etter måltider (frokost også!) og kjenner meg litt igjen. Det er mye tvil og usikkerhet, hvilke plager som kan tilskrives mangel på effekt av thyroxinen eller feil dose, og hva som må taes på annen kappe. Helsa var ikke på topp da jeg tok 4 grain (vanskelig for å konsentrere meg, sliten etter selskaper og støy, problemer med å komme gjennom en ordinær arb.dag++) så kanskje var det rett og slett for mye, men da skjønner jeg bare ikke hvorfor jeg ikke fikk noe tehn til overdoseringssymptomer. 4 grain kan jo ikke ha vært for lite heller? Skal ikke være enkelt!

Ellers så er jeg gjerne interessert i og høre fra vedkommende, dersom det er noen her inne som tar armour, og har opplevd at et lite levaxintilskudd var akkurat det som skulle til for at de fikk piffen tilbake/det som gjore susen..! om det finnes noen sånne solskinnshistorier her inne da, hihi. Mulig jeg prøver dette nemlig, dersom jeg synes de neste prøvene viser at t3 er uforholdsmessig til t4. Ja.., det får være konkusjonen foreløbig..