Nå har jeg bestilt time hos endo på volvat, så da blir jeg nok ordentlig vurdert. Fikk time om 14 dager. Jeg lurer på om dosen jeg har fått kan være for liten, jeg føler meg så utrolig trøtt igjen og jeg skjelver og fryser så fælt. Begynte på 50 mikrogram om dagen.

Men nå får jeg være trøtt til jeg har vært hos han på volvat.

Lurte på en ting til, jeg ble jo lagt inn på psykiatrisk avdeling når jeg fikk skikkelig nedtur...der ble det ikke tatt noe blodprøver angående stoffskifte, jeg er egentlig litt forbannet angående at jeg ble lagt inn der og det ikke ble gjort grundig undersøkelse der...men jeg ble jo satt på antidepressive...

Jeg har lyst til å kontakte pasientombudet angående behandlingen som ble gitt på psykiatrisk....

Det er jo grusomt når jeg halvannen mnd etterpå drar til legen min og de tar stoffskifte prøver fordi jeg hadde så mye vann i kroppen...og da finner de en FT4 på 7...fastlegen min har beklaget dette, men jeg er igrunn litt overrasket over han også angående denne situasjonen...for han har jo sett prøver på stoffskifte som har ligget i underkant av 9 i over ett år....