Ja, høres ut som en fornuftig strategi, å ta slike prøver en stressende dag. Jeg selv merker at jeg normalt har et par dagers reserve men så tar det slutt, så man burde stresse i tre dager forut for å tømme binyrereservene grubler jeg.
det med ldn, det vil normalisere immunsystemet g nettopp motvirke den autoimmune blodgreia di. Hjelper ved alle autoimmune tilstander.
det er nettopp pga. ldn hjepler mot diverse sykdommer som ikke er kategorisert som autoimmune ennå, at de i virkeligheten er autoimmune eller har en autoimmunkomponent.
Jeg leser på yahooogruppene om ldn og siste nytt (for meg) er at ldn også hjelper ved KOLS og at man derfor antar at KOLS er autoimmunt.
ME og fibromyalgi er kjent for å bli bedre av ldn.
de 15% som ikke blir bedre av MS, antar man at har Borreliose i virkeligheten. ....
Skal følge litt mer med på ME-forumene om ldn, det er flere som prøver det mot fibromyalgi. Har ikke vært inne på fibromyalgiforumet (det som er lukket, www.myalgi.org ) ennå fordi man må melde seg inn og jeg har ingen diagnose (men søster har, så jeg kan jo ha begynnede fibromyalgi))

grubler videre.
(forresten, det er en del artikler som sier at ved IBS skal glutenfritt hjeple de fleste, samt at spesialistene ve magetarmavd på Haugesund sier til alle colitt-og IBS-(tro jeg)-pasientene at de må gå over til glutenfritt og trygdekontoeret der innvilger stønad til glutenfritt til alle slike, står på EYR)
nora