Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
07-04-08, 11:56 #11
Stina - er helt enig med de svar du har fått i forh til døgnrytmen din. Den MÃ… jo påvirke cortisolnivåene.
Vil bare nevne at da jeg tok spytteprøver bestilt av dr.P, måtte jeg stå opp mellom 6 og 7 tror jeg det var, og ta første prøven kl 8. Dr P spurte ikke om døgnrytmen min spesielt, men han understreket at jeg måtte ta prøvene på en stresset dag.
Dette ble nesten vanskelig for meg, for jeg har blitt veldig flink til å fjerne stress fra dagene mine... Så jeg stresset meg selv ved å spise sjokolade, drikke kaffe spise mat med hvete i, og toppet det hele med en deilig posjon fløteiskrem
Det kjentes i kroppen skal jeg love deg! Har ikke fått vite svaret på prøvene ennå, de blir sendt til dr P.
Du sier jo selv at du tok prøvene på en relativt bra dag, det kan jo forklare at resultatene var høyere enn ventet. Og at du sov og hvilte i mellom er motsatt av det dr. P anbefalte meg ihvertfall. Selv om jeg mener de absolutt er lave nok.. Håper bare du kan få behandling selv innenfor ref.omr.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Svar med sitat
Bokmerker