Huff, dukker opp her igjen og jeg...Tror jeg har nevnt putene under foteblada en gang tidligere. Det KJENNES ut som de er skikkelig hovne (men ikke noe påfallende der) blir verre med sko på. Når jeg går med sko, kjennes det ut som jeg skulle ha en tykk såle inni skoen, men at denne var noen nr.for liten slik at den slutta sånn ca. midt på/under fotputene.. kjennes altså ut som om noe skjerer seg inn der, men er jo ikke noe annet enn selve foteblada nede i den skoen. Kramper i muskler, og delvis harde..Jeg vet ikke årsaken, men når forbrennina vår ikke er bra, må vel det bety at vi samler på en del avfallsstoff etter den lille forbrenninga som tross alt foregår,eller? Forbrenninga går jo i "slow motion", så da blir vel slagget liggende for lenge og.. det i seg selv skulle tro ville gi smerter/ubehag.??..Så har vi det med "å bli løfta eter håret",eller "pinsetten".Kommer jo inn det og her?...
Det burde være mye for oppgaveskriving/forskning for legestudenter å ta fatt i. Men gir vel for liten status .