Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Hybrid View
-
05-04-08, 23:25 #1
Kjære anitab

Ser du har skrevet et par kommentarer til meg (tenkte jeg skulle forsøke å holde igjen, jeg babler sånn i vei når jeg blir engasjert... - vil ikke kludre til den spennende tråden din).
Har fått svar på prøvene. Ikke utenfor normalen, men veldig lave. Regner ikke med å bli tilbudt behandling her i Norge for dette.
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=3045
Har tatt veldig mye vitaminer i et par år nå. Tar vel ikke 4 g C-vitaminer om dagen, men noen hundre mg. Karbohydrater klarer jeg ikke å la være å spise, har stor karbohydrat-hunger, og jeg mener å ha lest at det er et binyre-symptom? Men spiser ikke mye sukker. Jeg får ikke muskelspenninger og skjelvinger av mat, men av vær og vind og trening, og uro i musklene hvis jeg sitter still. Og mye sunn mat er pyton for IBS'en min, så jeg har egentlig ikke rom for å unngå karbohydrater - de jeg reagerer minst på. Og så må jeg har havregrøt eller annet grovt for å komme på do i det hele tatt.
Og etter at jeg begynte på Armour er jeg dobbelt så sulten, dobbelt så kvalm og spiser dobbelt så mye - ellers blir jeg så uvel.
Så det er sikkert bra med alle vitaminene jeg tar, men de gjør ikke underverker, og jeg kommer ikke opp i de dosene som er anbefalt for slitne binyrer - det blir rett og slett for dyrt.
Alle lettfattelige tekster er jeg veldig interessert i, og spesielt med kildehenvisninger som kan godtas av det norske helsevesen - hvis man skulle ha ønske om å nå fram til leger med dette."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat

Bokmerker