Jeg må også nevne at jeg har struma og det har jeg hatt siden jeg var 22, og jeg er i dag 37 år. Jeg skjønner i dag at dette har vært et problem i utrolig mange år, men de siste årene har jo selvfølgelig jeg regnet med at det er smertestillende som har gjort at jeg har vært så trøtt. Men i dag så skjønner jeg at det ikke bare er det.

Legen ringte i går og beklaget at de ikke hadde startet behandling i før, for de regnet jo med at grunnen til at jeg var så trøtt og tiltaksløs var jo fordi jeg gikk på så sterke medisiner(for ikke å nevne hukommelsen...slett ikke noe godt med dårlig hukommelse når en er student)...Jeg har en skade i ryggen etter en prolapsoperasjon i 2005 og hadde i det året to ryggoperasjoner. Nå skal ullevål inn og fikse på skadene som har skjedd i tønsberg.

Takker for gode svar, jeg skal ringe inn å høre om de kan utsette operasjonen en mnd uansett pga at jeg er i praksis og jeg er ferdig med skoleåret den 06 juni. Kan jo være det er en fordel med stoffskifte også....

Er det derfor jeg har blitt så dårlig hver gang jeg har operert da?? fordi stoffskifte mitt har vært dårlig?? Jeg har jo sluttet å puste hver gang....