Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Hva gjør en endo?
Threaded View
-
04-04-08, 02:16 #10
Takk for svar Hildemor
Det er godt å ha noen å spørre om råd her når man går rundt i villrede.
Snakket med et familiemedlem som snart er ferdig utdannet lege. Hun mente jeg burde gå tilbake på den dosen jeg hadde før, 125 mcg. Dette siden den eneste effekten jeg har hatt av økningen er bivirkninger. Er hypo som aldri før. Skjelver når jeg er sliten/ har brukt energi og pulsen er nok høy hele tiden. Da vil vel formen være den samme, men jeg slipper i alle fall skjelvingene og pulsen, og så kan endokrinologen på aker dosere meg opp igjen kanskje, eller evt finne ut om det er noe annet gæli. Da har jeg i alle fall gjort et forsøk på å dosere ned igjen, og får se effekten av det både ift symptomer og verdier. Av erfaring skal man lære
Er litt redd for at jeg skal bli enda værre igjen hvis jeg doserer ned men..Det er ca 3 mnd siden jeg økte dosen og først de siste ukene at hyper-symptomene har kommet.
Hildemor; hvilke symptomer opplever du ift svingende verdier? Jeg har alltid tatt det legene har sagt for god fisk, nemlig at verdiene er fine og da er alt bare bra, selv om jeg har følt meg elendig (hypo) alltid, uavhengig av om verdiene har vært høye eller lave. Har skjønt nå at jeg må følge bedre med og ikke gi meg.

Svar med sitat
Bokmerker