Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Hva gjør en endo?
Threaded View
-
03-04-08, 19:12 #8
Kom til å tenke på en ting her i går...De blodprøvene som ble tatt 25. februar (Tsh: 0,92 Ft4: 22,4) ble jo ikke analysert på fürst som de tidligere prøvene ble, denne ble sendt til aker sammen med henvisningen til endo der. De har jo helt andre referanseverdier enn fürst. Tsh: 0,4-3,5 og ft4 7-16...Det vil vel si at jeg er ikke annet en veldig hyper?? (i følge tallene i alle fall). Har vært overdosert før og vet at jeg da får veldig hjertebank, har ikke det nå, men denne indre dirringen/uroen, og høy puls, normalt bt. Ellers har jeg ikke følt meg mer hypo siden jeg fant ut av sykdommen for 8 år siden.
Herregud at jeg ikke har tenkt på det før, vet jo dette med at labene har ulike referanseverdier...Som jeg nevnte i det første innlegget her så presterte legen å si: "verdiene ser jo så fine ut"....
. Hun kan jo ikke ha sett de referanseverdiene de har på aker hun...Er nå sjeleglad for at jeg har byttet fastlege og når jeg så dette så var det vel bare nok et bevis på hvor riktig det var..
Jeg har vært på aker og fått tatt alle blodprvene, svar skal foreligge i neste uke, er det farlig å gå rundt å være så overdosert mens jeg venter på svar og time hos endo? (for det er jeg vel uansett om jeg føler meg hypo med disse verdiene?). Tenker på hjertet, skjelettet osv, men dette er kanskje ting som kommer etter laaang tid med overdosering?

Svar med sitat
Bokmerker