Hei og velkommen

Det du skriver er ikke uvanlig i det hele tatt for dem med lavt stoffskifte, som du har nå.

Jeg har det også verre rett før mensen og jeg vet vi har snakket om det før her inne på forumet.

Ellers høres du egentlig ut som meg da jeg fikk Levaxin for min hypothyreose. Hos meg har ting roet seg etter som jeg kjente sykdommen å kjenne og hvilke symptomer som var den og hvilke som var meg. Jeg gråter ikke lenger for eksempel. Men, tåler dårlig stress av både fysisk og psykisk art. Disse tingene sammen med leger som antydet at jeg var koko eller hypokonderaktig gjorde at jeg vurderte om jeg hadde psykiske problemer, men det har alltid vært noe som har sagt inni meg at det kom fra det fysiske. Og det er jo ingen tvil om det nå 2 1/2 år etterpå. Ikke gå i den fella å si at du sliter psykisk pga av livet, men se på det som et symptom av stoffskiftet, som er det helt korrekte.

Kanskje du gjør for mye de dagene du er god, slik at du sliter deg ut, og derfor får mye verre dager etterpå, enn du ville fått om du voktet på energien litt Selv sliter jeg med det samme å ikke ha energi. Og jeg svinger også veldig i formen. Og for meg er det det eneste som virker å vokte hva jeg utsetter kroppen for. Passer også på å prioritere trening. Gjør så mye kroppen min tillater, som til tider er lite, men alle monn drar sier jeg