Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
03-04-08, 06:06 #6Hildemor Gjest
Huffda :( Men godt og høre at datteren din har det fint nå - selv om starten ble tøff.
Over til deg og slitenheten din og at du fortsatt føler deg i dårlig form. Dessverre møtes man sjelden av legen med en forståelse for dette ved stoffskifteproblemer. Når prøvene er innenfor normalen, skal du også fungere normalt. Slik er jo ikke virkeligheten for mange av oss.
Du har en lang sykdomshistorie bak deg nå, 8 år og det er klart at kroppen på denne tiden virkelig har fått kjørt seg. Opp i det hele har du gått gravid, født og sikkert hatt en ekstrem påkjenning med tanke på alt dette med datteren din. Jeg er sikker på at du kommer til og føle deg bedre, men kroppen trenger tid på og restituere seg.
Prøvene dine ligger i øvre skikte forstår jeg deg rett, pga øyeproblematikk. Det kan være at kroppen din ikke liker dette og gir deg litt hypersymptomer. Selv tåler jeg svært dårlig høye verdier av FT3 og FT4 - da blir jeg dårlig. Jeg startet som deg med høyt og har tatt radioaktivt jod. Kanskje ørlitt ned i dose kan hjelpe deg - men det får du ta opp med legen.

Svar med sitat
Bokmerker