Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Stop the Thyroid Madness
Threaded View
-
01-04-08, 21:13 #8
Hadde ikke lest den siden før - give me a break!
Dette var min favoritt:
66) When patient asked her doc if she would run an antibodies test for Hashi’s since it had never been done, her doc replied “I wouldn’t know how to treat Hashi’s anyway, so I won’t run that one.” (eek) When asked if she could perhaps find out how to treat it if the results were positive, she told the patient “Oh, you’re fine”, and changed the subject. (Double eek. Now her ex-doc) 6-07
Hahaha
Og denne var nesten som å høre gynekologen som fant min skyhøye tsh:
14) “I can tell by looking at you that you don’t have thyroid disease” (This doc must have gone to “Here’s Lookin’ at Ya Medical School”.)
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Stop-thyroid-galskaben!
Av Anisa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 11-09-14, 12:04 -
Thyroid Throu
Av Eir i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 18Siste melding: 10-12-10, 15:10 -
My Thyroid hell!!!
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 0Siste melding: 18-06-09, 13:29 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker